familjefest

Har haft familjen på besök under de senaste dagarna och har lyckats parera jobb och ledighet på ett (nästintill) ypperligt sätt. Dagarna har bestått av både skratt och tårar samt insikten om hur lätt det är att vänja sig till skillnad från att vänja av. Kommer därför ha ett par jobbiga dagar framför mig vilka jag har tänkt antingen dränka eller sova bort. Tror även att så fort jag känner mig bättre kommer livet te sig mycket bättre och energin kommer vara tillbaka igen. Skafferiet är laddat med vitamintillskott, hostmedicin samt strepsil.

Kommentarer
Postat av: gissa vem? there's only one it has to be

JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG

2009-11-18 @ 19:40:14
Postat av: Pappa

Va rädd om dig..saknar o älskar dig

2009-11-19 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0