this song is not for your lover

sitter i köket och sjunger the sounds, blir lite nostalgisk känns som fjorton igen. tråkigt bara att första bandet jag ser i london är the sounds. missade juliette lewis, var antagligen inte sugen. team sweden har en ny lösning - redbull. jobbade stängning igår och var galet trött. gick hem arg som ett bi då jag var tvungen att jobba över, drog en redbull och en flaska vin. detta höll till klockan fyra då jag kröp ner i mina sköna säng. två timmar senare vaknar jag av att denise skrattar så hon knappt kan andas. jag vaknar till och upptäcker att jag ligger iklädd plajettklänning, tights, partysminkning samt håruppsättning raklång på sängen. en syn för gudarna.

Kommentarer
Postat av: bisse

hinner man träffa en hårt arbetande kvinna som dig i helgen? :;D

2009-11-23 @ 21:08:08
Postat av: Mamma

Kanske en syn för gudarna men inte för din mamma, puss på dig gumman.

2009-12-08 @ 13:31:23
Postat av: Mamma

En syn för gudarna men inte för din mamma, puss på dig gumman.

2009-12-08 @ 13:37:41
Postat av: madde

kan vara en syn för gudarna men inte dör din syster. puss på dig gumman



HAHHHAha hon är söt

2009-12-08 @ 17:29:12
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0