årets bästa

Denise ligger bredvid mig och är sjuk, vilket även jag trodde att jag var. Under gårdagens lunch fick jag spendera mestadels av tiden med att leta efter ett boots och bunkra upp mediciner.

Sandra har förmodlingen fått den sista saknade delen till vårt bredband idag. Förhoppningsvis kan vi få igång det. Börjar bli desperat efter ny musik, film och input. hah. Lyckades dock precis få igång spotify igen - kvällsunderhållning. Förstår inte varför jag lämnade mina superhörlurar hemma. Någon som ska hit inom den närmsta tiden får gärna titta inom hemma hos mig och kanske hämta upp något?

Kollade runt på lite olika utbildningar (i sverige dock) idag och en plan börjar ta form. Plugga på distans kanske. Det finns ingen ekonomisk möjlighet att studera i england, känns dumt när det inte kostar i sverige.

Ligger och lyssnar på putting out fire, myser och ska snart ner och kvällscigga.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Ny musik: Empire of the sun.. Bra musik. =) Saknar dig gumman. Ses vi vid jul? Idag är det studentfest hemma. Och det ända jag kan tänka på är när vi är hemma hos dig och förfestar, du jag anna denise och emelie.. Vi hade så kul. Och senare i framtiden kommer vi sitta sådär igen. Även om det känns som en evighet!



Puss

2009-10-06 @ 23:15:34
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: Lou

javisst! kul har vi haft!^Åh, jag hoppas att vi ses till jul, jag kan nog inte vara hemma exakt under julafton med antingen före eller efter. Hur går det för dig? Var du på arbetsintervju i dag? Puss!

2009-10-07 @ 20:13:43
URL: http://theowlsarenotwhattheyseem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0