vad skall du bli när du blir stor?

Lyssnar på ebba grön och tänker på lillasyster. Ska ut en snabb runda ikväll, börjar kl. ett i morgon och försöker ta vara på all tid som går. Dock protesterar mina fötter vilket har resluterat i två timmars sängliggande med öl och chips. Joannas polare är här och kommer snart hit, vad jag har förstått. Tänkte gå ner och vara lite social, har flyttat in i mitt rum igen. Att lyssna på ebba är lite grand som att uppleva tid som var för länge sedan ännu en gång. Tänker på mitt gamla gula rum, rezillos-dans med anna och galna videor.


Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte svara mailet snart! förresten jag funderar på london i vår. kommer alla stanna eller kommer det finnas plats? puss

2009-10-25 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0