köttbullar och nagellack

Är glad för den lilla tid på internet jag kan få. Ibland kan vi koppla upp i lägenheten, ibland inte. Får lite ont i hjärtat när jag läser alla bloggar, mina fina vänner. Jag önskar er all lycka. Trivs dock väldigt bra i min lilla bubbla här. Har inflyttningsfest på fredag och ska på stort party på lördag tydligen. Ledig hela helgen vilket är skönt - och behövs. Veckans uppdrag är att hitta billigt nattduksbord + sänglampa. (galgar, skor, klänning, jobbkläder mm.) Måste försöka prioritera lite. Har under de tre senaste veckorna druckit för mycket öl och köpt för lite nödvändigheter. (Anna, jag äter - jag lovar! Har haft köttbulleafton här ikväll.)

Sitter för tillfället och målar naglarna, ska snart lägga mig och läsa. (Bisse, jag ska skriva adressen så fort jag har den, finns inte tillgänglig här för tillfället miss you.)


Kommentarer
Postat av: Anna

JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET!!!

2009-10-01 @ 17:06:20
URL: http://annaochparis.blogg.se/
Postat av: bisse

jag ser fram emot adressen! wiie!

2009-10-02 @ 21:07:37
URL: http://elisabethaxetorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0